Tuesday, June 21, 2011

hidup mesti epy....

trademark tu kekadang betul... kekadang tidak.. xtau la... aku rasa hari2 aku akhir-akhir nie x epy sangat.... hidup yang penuh dengan kelibut... hehehehe mcm minah kelibut dlm novel Dr Cinta la plak....mmmmm..... cita pasal novel nie, aku nk cita la setelah berhari2 aku berjaya juga khatam cita nie... 'meme' best giler (gaya jai dlm kl gangster)...cita yang penuh dengan keceriaan, kasih sayang, geram, tangisan,kelukaan dan kebahagiaan.... pergghhh....  kalau u all x baca meme rugi.... 




masihkah ada lagi cinta seikhlas Tengku Iskandar
Masihkah ada lagi kasih setulus Zikri
Masihkah ada lagi teman sesetia Syamin
Masihkah ada lagi pendengar dan teman sejujur Hadi
dan 
Masihkah ada lagi Cinta Sepenuh Hati DR CINTA......


ps: hehehehe aku syorkan korang baca novel nie....